Люди витрачають все більше грошей на веганські продукти, а рослинні дієти "набирають обертів" в інтернеті. Навіть найбільші мережеві супермаркети значною мірою орієнтуються на цю категорію покупців. Що ж стоїть за цим бумом?
Хто такі вегани?
Британська Вегетаріанська Спільнота дає таку дефініцію вегетаріанцю – "людина, яка не їсть ніякої риби, м'яса тварин та домашньої птиці".
Що спонукає людей ставати веганами?
Дехто змінює свій стиль життя та обирає вегнаство через етичні міркування. Збереження життя тварин – найбільша цінність їхнього вибору.
Інші фактори, які впливають на думку загалу – від вегетаріанської дієти виграє наш організм. Серед вегетаріанців дуже мало людей, які страждають від ожиріння, високого тиску, коронарної хвороби серця, менше випадків захворювання на рак.
Супермаркети – в тренді. Торгівля і маркетинг не відстають від такого руху. Українські заклади поки тільки починають освоювати цей напрямок. Разом із тим, попит на ринку все росте, як і кількість споживачів.
Інфлюенсери. Значну роль у популяризації "рослинного способу життя" відіграють соціальні мережі. Наприклад, такі зірки, як Аріана Гранде, Майлі Сайрус і Еллен Дедженерес, відмовилися від їжі тваринного походження. А гештег #vegan об'єднав понад 87 мільйонів дописів в Instagram.
Масове зростання популярності веганства у всьому світі підтверджує Google. Кількість пошукових запитів за цим словом значно зросла в останні роки. На хвилі значного інтересу до здорового харчування часткове веганство цілком може стати невіддільною частиною життя багатьох людей.